Joo, onhan niissä. Soittelin perään ja tuota huomautti itsekin. Pyyhkijän moottorista oli sitä mieltä, että on kuluva osa. Ei nuo maailmaa kaada, minä en jaksa vängätä ja aina pitää koittaa sekä näistä oppii, edelleen mielestäni ihan hyvä hankinta. Takalasinpyyhkijän moottorissa tarjosi, että voi myydä uuden osan sisäänostohintaan, tiedä sitten totuutta, mutta oli neljännes pois Motonetin hinnasta.
Kävin lamppuihin hakemassa nuo Philipsin X-treme Vision +130% -polttimot. Pitäisi vissiin valaista ihan mukavasti. Lyödään keulalle sitten syksymmällä, jos sitä ennen ei lamput pala. 450 tuntia luki paketissa kestoajaksi, sama se on sitten noita ostella ja lyödä uutta paria syksyisin keulalle pimeäksi kaudeksi. Xenonien uusintahinnalla noita saa kolme paria, veikkaan että hyvinkin siinä vaiheessa voi olla auton vaihto taas mielessä.
Ajattelin, että huolletaan nyt ainakin ensimmäisen kerran sinisellä tämäkin, kun edellisestäkin jäi ihan hyvä maku suuhun. Oli positiivinen yllätys kun "essential huolto" (öljyt, suodatin, valohoito ja johdonpäässä käyttö) ja automaatin öljynvaihto yhteensä 350e. Olin varautunut henkisesti tuplasummaa makselemaan.
E: Lopullinen hinta huollolle 440e. Öljynvaihto oli 280e (työ 73,5e ja öljyt 206,64e), vissiin se 190e öljynvaihto oli joku tarjous tai toiseen lootaan.