Kone on edistyny jonniin verran ja ihan suotavaa oliskin tää kohta päästä autoon heittään, kun noi kelit on vähän semmoset.

Jakopää ja vesipumppu+muuta romua kasattu ja imusarjan laipat hepattu paikoilleen, enään tarvis vaan taiteilla putket sinne väliin.

Säätöpaloja tarvis venttiileille väliltä 3.30-3.65.. Kävin tammerdiiselistä kysyyn, mutta heillä ei kuulemma ole ja ei saa enään tilaamalla.
Triggerianturille (Honeywell 1GT101DC) on teline suunnitteilla ja taitaa suht vaivattomasti sellasen saada tehtyäkin.
M46 kanssa tuli vähän ongelmia, kun se on alkujaan 740 volvosta ja toi 240 M46 mistä piti keppiteline ottaa on tietenkin jostain seiskytluvulta ja eihän se sovi.
Pitää siis lyhentää se 4-5cm tota 740 keppitelinettä ja taiteilla samalla vaihdevälin lyhennin.
Kardaanin sopivuus myös vähän huolettaa, mutta ainakin laipat meni päittäin noissa laatikoissa.