Eli kysymys kuuluu mitkä kaikki anturit yms voisivat aiheuttaa kaasupohjassa kiihdyttäessä pätkintää kierrosalueella n.3500-4000rpm? Olin pistänyt vanhojen tulppien piikkiin rykimisen, mutta uudet vaihdettuani tosiaan ensin kiihtyy, sitten alkaa tuossa noin 3500 kohdalla rykimään ja savuttamaan mustaa eli käy tosi rikkaalla, sit 4000 jälkeen suunnilleen jatkaa täysillä voimilla kiihtymistä loppuun saakka.
Eli 2.0 t5.. Vaihdoin toisen varalla olleen imm:n, ei vaikutusta.. Jakajan tarkastuksesta ei ole kauaa joten tuskin siinä on vika.. Löytys yks käytetty puolakin jota vois kokeilla..
Kertokaas mitkä voisivat tuollaista vetoalueen alkupään rykimistä tehdä? Häiriövalo ei pala, eikä olis varaa umpimähkään jokasta anturia uusia vuoron perään jos sellaisia selkeitä vaihtoehtoja vois olla.