Kattelin noita koodeja ja kyllähän niitä aikamoisen kattava lista löytyy että moottorin osalta varmasti riittää tällaiselle amatöörisalapoliisille.
Eipähän tarvi heti ensimmäiseksi maksaa 50e jos jotain vikaa(moottorin puolelta) epäilee...senku lyö piuhan kiinni ja tarkistaa ensin tuolla halpiaisella jos jotain löytyis ja jos sitten kotikonstein jotain voi korjata niin voi tarkistaa että uusiutuuko vikakoodi.
Sylettää kun noi vikakoodinluvut/kuittaukset maksaa noin paljon...kallis tuntihinta. Tietenki ne itkee sitä että kallis laite, mutta eihän ne ilman sitä pärjää muutenkaan jos ne meinaa korjata autoja, ei ne sitä pelkästään lukua ja kuittausta varten oo joutunu hommaaman vaan omaa työtä helpottamaan ja mahdollistamaan.
Oho tulipa vuodatus 
Tottahan, kun löytyy se toimiva obd-hässäkkä, niin sillä tuon ilmamassamittarin koodin varmastikkin lukaisee ja ehkä jopa mittarin antaman signaalinkin.
Mutta edelleenkin, jos vai suinkin saat raavittua tarvittavat rahat kasaan, niin tuo bsr kannattaa jos autoosi tulee vikaa tulevaisuudessa, talvisinhan tuo maksaa jopa itseään takaisin, kun kiertelee tuttavien ja puolituttujen luona nollaillemassa ardic:n vikakoodeja muutamasta eurosta

Tiesitkös, että se hinta mitä korjaamo ottaa siitä työstä, maksat samalla myös osan sitä 10mm kiintoaivainta, joka on siellä sielä kaapissa, maksat myös testeriin tarvittavaa sähköä sekä sähkön siirtomaksua, maksat myös sitä pöytää jolla se testeri on.
Oman osasi myös asentajan haalareista ja suojalaiseista maksat myös

Niin ja kaikki nämä on sellaisia mitä korjaamolla pitää olla, että työn tekeminen tulee mahdolliseksi tai helpottuu, asiakas maksaa ne täysimääräisesti ja vielä ylikin.
Jos löydät korjaamon, joka hoitaa korjaamon pyörittämiseen tarvittavat maksut muulla tavoin, kuin asiakkaiden lompakosta, niin vinkkaappä tännekkin

Tulipa vuodatettua

Ainiin, tässä on keskustelua noista obd-lukijoista
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=246.0