Swappi tehty automaatista manuaaliksi, mutta periaate sama.
Vauhtipyörä vaihtuu starttikehäksi, automaatin kohdalla myös semmonen pieni akselinpätkä tms mikä tulee moottorin takaosassa olevaan laakeriin.
Kardaani, ainakin etuosa (mielellään aina kardaani yhtenä kokonaisuutena tasapainotuksen vuoksi), sähköt kytkettävä eri tavoin mutta yleensä liitännät löytyy valmiina.
Eri jäähdytin, automaatissa lootan öljy kiertää jäähdyttimen kautta ja tähän luonnollisesti putket jäähdyttimen ja laatikon väliltä.
Turbiini tietenkin, enkä suosittele muuta kuin lukkiutuvaa mallia, sen erottaa kyllä ulkonäöllisesti ei-lukkiutuvasta mallista, on siis isompi.
Lopuksi laatikon kannake ja tietysti vaihdekeppi vivustoineen, osuu kyllä samaan kohtaan joten sen suhteen ei ole ongelmia. Manuaalin kannakkeella voi kyllä pelata myös, jos löytää sopivan kumityynyn mihin kiinnittää.
Varmaan unohtui jotain mutta noilla ainakin pääsee alkuun.
