No on tässä vielä tekemistä. pitää yrittää jokapäivä jotain saada aikaseksi ettei tule aivan valtava kiire. Pitää varmaan lomaviikko ottaa ennen pääsiäistä. Meinaa noiden pienten asioiden kanssa tuhraantua aikaa niin pirusti. Varmaan 2 päivää saa varata aikaa pesemiseen ja siistimiseen.
Vähän lisähommia pukkasi kun huomasin että holosetin pakopesä on irti, pultit oli lähtenyt ja yksi oli enää jäljellä. Siinä pähkäilessä syytä muistin että tais jäädä kiristämättä syksyllä enne koeajoja

Noh nyt on uudet aluslevyt ja pultit kuparitahnalla kiinni.
Ohjaustehostimen öljyt lähti vaihtoon ja jäähdytysnesteet piti tiputtaa pois, vaihdan erilaisen paisuntasäiliön. Aloin tuonne mun kakkostalliin väsäämään pientä maalauskammiota jossa sais pikkuosia maalailla ja nuo puskurin kuoret. Aiemmin ne oli teipattu mustaksi mutta ne oli niitä ensimmäisiä teippauksia ikinä ja olivat sen näköisiä

Vielä tämä on sellanen sekamelska että ei kuvia kehtaa laitella. Jospa ensiviikolla sitten.
Pitäs vielä tuo vaihdelaatikko irrotella ja tutkia mistä aiemmin mainittu mekaaninen ääni ja rahina kuuluu kun lämmöt nousee. Kytkintä painaessa ei sitten kuulu

Moottoriohjaus johtosarjoineen olisi asennusta vailla, Vielä puuttuu vakio lämpötila-anturin vastaliitin johtosarjaan mutta muuten olisi. siitä tulee hyvä. Triggeröinti vielä nokalle niin sais ohjauksen jokaiselle sylinterille erikseen.