0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Paljon kiitoksia! Aikaa olisi säästynyt paljon jos olisi kokeneempi tekiä
Täällä kanssa mennään pelkästään noiden pienten modausten kanssa aika perse edellä puuhun, mutta oppinut jo vähän rohkeammaksi noiden irroitusten ja kiinnitysten kanssa. Mutta tuon mittakaavan modauksiin ei minulla riittäisi aika, rahat, uskallus, osaaminen, mielikuvitus eikä rohkeus. Tulipa vähän offtopicia
Ehkä tämä kuitenkin tosiaan vaatii hieman lisähelmaa vaikka yleisesti oon niitä vastaan. Joku kuva kauempaa suoraan sivusta vois selventää, näkisi tuon etupuskuri- helma- takapuskurilinjan?Joo kyllä itsellekin oli karvas paluu maan pinnalle kun faija jäi eläkkeelle eikä enää päässyt sen duunipaikalle viikonloppuisin. Pikkusen oli mukavaa puuhastella kun ajoi pelit nosselle ja kaikki paineilmat jne. oli käytössä Nykyään pitäis jaksaa rymytä sorapihalla etsien tippuneita pultteja ja talvella ei pysty/kiinnosta tehdä mitään
Joku kuva kauempaa suoraan sivusta vois selventää, näkisi tuon etupuskuri- helma- takapuskurilinjan?
Tuli helmojen kanssa puuhattua.Ois muotoiltu, leikeltu ja teipattu hollille. Alkaisikohan olemaan ainakin tää vasenpuoli liittämis kunnossa. (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Risut ja ruusut ovat tervetulleita.
pnko auto sininen ja puskuri hopea?
Se taitaa olla sininen taivas joka heijastuu. Näkyy samaa sinistä puskurissa etuvalon nurkan alla. Liian hyvin kiiltää
Dieselillä säästäis mut se ei tainnu olla sulle oikein mieluinen mitä ymmärsin.
Tänää vuosi yhteistä oloa. Kilometrejä ~ 22500km takana
Paljon auton mittarissa nyt? Minä sain oman seitenkymppisen käyttöön toukokuun lopulla vuosi sitten, silloin mittarissa 217 700km. Nyt mittarissa 241 000km.