Jos olen oikein ymmärtänyt, laitteella voi tarkistaa mikä (kumpiko) ohjelma on autossa mutta koska laite on lukittu se ei onnistu. 600kr. siitä että saa kapulan auki ja uutta ohjelmointia ei ehkä edes tarvita. Myyjä ei missään vaiheessa ole kertonut mulle tuosta 2.sta vuodesta, mutta millä sen todistat. Kun firma ottaa sen asenteen että ,turha naukua, niin asiakkaat loppuu. Kilpailua on ja huonot uutiset menee paremmin eteenpäin kun hyvät

Jos mulla ei olisi ollut BSR.n vikakoodien luku/nollauslaitetta olisi ollut pakko ostaa tuo 600kr. ohjelmointi. Tää firma mainostaa homman HELPPOUTTA

Laite aiheuttaa toimintahäiriön autoon ja BSR pesee kätensä...rahalla!
Kumma ettei BSR.n tiedostoihin ole korjattu minun tietojani, tai, paremminkin tietoa joka piti olla laitteen takaosassa mutta ei ollut.
Syy heitetään ohjelmoinnin myyjäliikkeen piikkiin ja en asu enää edes samassa kaupungissa ,enkä tiedä tekeekö se BSR.n hommia. Tuskin, koska firma on tunnettu hyvästä työstä ja tuskin ottaa turhaa sontaa niskaansa.
Tein ohjelmoinnista kaupan siksi koska luvattiin myöhemmin asentaa BSR.n downpipe mutta kun menin asennukseen, tuli tieto ettei geartronic automaattiin sitä asenneta, eikä stec 3.sta. Tästä vois kohta kirjoittaa kirjan koska tässä on vaan osa "kompuroinnista".