Tuon tilanteen vuoksi autoon pitäisi saada tai ostaa BSR.ltä uusi ohjelmointi jo hankkimaani laitteeseen 600kr.lla. Tämän tilanteen ymmärtäisin mutta ei ole ollut huollossa. Kerran on moottorinohjausyksikkö päivitetty ja sen jälkeen laitettu uudelleen softa 2v. takuuajan aikana.
Alkaa kyllästyttämään koko asia

Kyse ei ole 600kr. vaan totuudesta!
Antaako tai vaatiiko BSR jälleenmyyjiltään kokemusta ja oikeata tietoa, MITÄ saa myydä ja MIHIN autoon?
BSR antoi ohjeen ottaa yhteyden doc.poweriin, ei jälleenmyyjään.
Doc power ,takuusta tai muusta virheestä, myyjäliikkeeseen ja jos on VALITTAMISTA niin BSR:n

Jos autoon tulee vika, ei varmasti käsketä ottaa yhteyttä auton valmistajaan, vaan loppupelissä virheistä vastaa maahantuoja joka antaa ohjeet,
kuinka muujäliikkeen tulee asiassa toimia. Jos vika on liikkeen.
Ymmärtääkseni autossani on BSR.n softa sisällä mutta lupaus sen pois/takaisin ei toimi koska laite on lukkiutunut,
Aikaisemmin laite lukkiutui koska BSR.n tiedostoissa on väärät tiedot ja samoin doc powerin.
Laitteessa ei ole ohjelmointitietoja laitteen takana, vaikka pitäisi olla.
En ymmärrä minkä virheen minä olen tehnyt
Olen maksanut pyydetyn hinnan ja palkkioksi höpöhöpöä
Kirjoituksissanikin pääasia on kirjoitus"muoto", ei asia ja ymmärrän miksi tähän puututaan