0
Äänestäjiä yhteensä: 0
Äänestys päättynyt: 10.06.2018, 22:51:15
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Pelkät jouset meni alle, Eibachin Pro-kit oli sarjana. Pitäisi kait olla kohtuusama tuon Heicon alustan kanssa, Heicollehan jouset taitaa toimittaa tuo Eibach. Täytyy tässä ajella ja mallailla tuota korkoa, normialustan korko muistaakseni oli tuohon kaareen keskiöstä tuon vakio 375mm. Täytyy pestä tuo ja etsiä joku edustava paikka räpsiä kuvia. Vielä kun osaisi ottaa niitä kuvia. Ja kuvauslaitteena on ainoastaan kännykkä.Nyt olisi nuo kalleimmat muutokset tehty, vanteet, alusta ja ohjelmointi. Etututka on poltellut jälkiasennuksena. Täytyypä tuumailla tässä kesäloman korvalla josko sen asennukseen ryhtyisi. Samoin Pietilä yllyttänyt asentamaan tuon V40:n vaihdekepin. Tästä Ghostille lähti jo viestiä. Muuten alkaa ideat jo loppumaan että mitähän sitä sitten?
Joko joko? Itse kyllä ainakin tuosta päivityksestä tykkäsin edellisessä S60:ssä.
Ai että! Nyt kelpaa ajella, himpun suuri ero
On kyllä, ei olisi ikinä uskonut mikä määrä jaskaa noista penkeistä lähti, vaikka se imuvesi oli silmin katsoen kirkasta käytännössä koko ajan. On mulla kyllä itse asiassa niitä edellisen nahkapenkkejäkin ikävä, mutta käytettynä kun ostaa vielä ohuella lompsalla niin kaikkea ei voi saada
Naulan kantaan. Itse kun ostin omaani olin päättänyt mistä en tinkaa ja tuuria oli kun löysin nykyisen. Ainut mistä tinkasin oli värit, sisusta sais olla erivärinen kuten autokin, vaikkei tuo erikoishopee nyt huono olekaan niin on se silti hopee
Komian värinen tuo sinun kulkineesi, ilmeisesti jotain helmiäistä seassa? Mulla oli edellisessä nuo kermanväriset nahat ja tykkäsin väristä. Tässä nykyisessä oli minullakin aika paljon vaatimuksia ja tuo ylitti jopa osan niistä. Tuo premium-audio on hyvä ja päälle vielä navigaattorit sun muut hilpetöörit. Oli vielä halapa ja saatiin väliraha kohdalleen niin olihan se haettava pois. Edellinen omistaja oli pitänyt kuin kipiää pinpiä tuota ja vaihdellut paljon osia, kuten kaikki jarrut ja vetokoukun asentanut. Ja hyvällä huoltohistorialla niin olihan se haettava pois vaikka nahoista joutui tinkimään. Mutta katua ei ole tarvinnut
Joo on helmiäinen, Electric Silver Metallic. Perushopea olisi jäänyt ostamatta. Tykkään tosta sun ässästä kanssa, hyvällä maulla puuhailet sitä. toivottavasti näkee tuon Botnialla?
Tää on kyl komee Volvo (thumbs up)
Kovasti alkanu tekee mieli samallaista ku kattonu sun ja pietilän autoja..