Mää olin yks kissasaippuan hehkuttajista tässä edellisessä keskustelussa autonhoitoryhmässä.
Musta taas tuntu että kissasaippua pehmensi käsiä. Jännä. Kai mulla on niin parkkiintuneet kädet että mikä vaan pehmentää 
Kerroppa vähän tuosta t3 koneesta. Millasta kulutusta, riittääkö se tuohon autoon? Tosin ohjelmoidun t5 jälkeen voi tuntua kaikki vähän nuhaselta, oon itelle siis kattomassa nyt s60/v60 
Toi kissasaippua on kyllä huippua nahoille sun muille, eikä ole kallista. Itse olen siitä kyllä tykännyt.
Tuo kissasaippuahan on rasvapohjaista, joten itse jotenkin kuvitellut, että se vie käsistä sen luontaisen rasvan pinnasta. Siivosin kyllä omat sohvatkin samaan syssyyn, mutta ei ollut näpit ihmeissään siitä sen kummemmin.
Tosiaan noita T3:ia on nettiauto pullollaan, ja siitä saa lastutettuna nöyrän puurtajan. Jaksaa turbona vetää kohtuullisen alhaalta, ja hämmentämällä saa jollain lailla vetojakin. Ei häpeä lastutettuna tuolle vaki 2.5T:lle ollenkaan. Siitä saa nöyrän kulkijan, ja nyt oli kesärajoituksilla maantiekulutus 6.1 18"-renkailla, talvella 5.2 17"-renkailla. Nuo ajotietokoneen lukemia, todellinen ehkä vajaa puoli litraa enemmän. Jos on kulkua etelään niin koeajo kyllä täällä järjestyy.