0
Äänestäjiä yhteensä: 0
Äänestys päättynyt: 10.06.2018, 22:51:15
0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Huono kuva mutta tuollainen muovitappi löytyy kun raotat penkkiä sivulta:Löytyy suurin piirtein siltä kohtaa missä "astinlauta", eli se muovisuoja kaareutuu penkin alle. Jeesaa jos vaikka kaveri raottaa penkkiä samaan aikaan niin itse voi otsalampun/fikkarin valossa tuijottaa tuonne. Mulla vapautui loppujen lopuksi aika helposti leveällä talttapää ruuvarilla painaen.
On se ainakin itsetehdyn näköinen jos ei muuta EnnenJälkeen
Ei kait tuosta muusta tiedä itse tehdyksi kuin siitä, että sen tiedät. Kauempaa kuva kokonaisuudesta, millainen se on sisältä?
Tuo kivasti tunnelmaa
Mahdollinen tuo tasoanturi ö-pohjassa..
Oman nykyisen kanssa mennää täysin sähköisen varassa. Vanhassa oli tikku ja anturi, uusi omistaja laitteli oston jälkee viestii et pyytää öljyä, mut tikku ok. Ni sanoinki sille vaan et luota siihe tikkuun. Itellä ei koskaan pyytänyt.
Tuommoinen se on sitten ovet sepposen selällään auki. Eteen tuli tilattua jalkatiloihin läjä erilaisia ja eri tehoisia ledejä. Kunhan ne saapuu niin sitten ihmeteltävä lisää.
Sehän noissa sähköisissä hirvittää, kun sitä varsinaista tasoa pääse mitenkään tarkastamaan, vaan olet ainoastaan anturitiedon varassa. Ja tietokone luottaa sokeasti anturitietoon joka ohjaa käyttäjän toimia. Tiedä sitten onko tuo anturi uimurityyppinen, sähköinen vai painoa mittaava. Kaikissa omat heikkoutensa