0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Etu- ja nelivetoiset
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90
S60 takaluukun lukko
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
S60 takaluukun lukko
6 Vastauksia
1482 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
jallu71
De Luxe
www.vrcf.fi
S60 takaluukun lukko
«
:
22.06.2016, 16:52:48 »
Heitti ruoja pelittämästä yrittää vaisusti surahdella vaan ei aukea. Käytin irti mutten purkanut voipi olla et saa ajella kansi auki sen jälkeen..
Rasvan ruikkiminen ei auttanut,onko lukon moottori vaan simppelisti sökö? Kellään muulla menny??
Kirjattu
Oski
Grand Luxe
www.vrcf.fi
Vs: S60 takaluukun lukko
«
Vastaus #1 :
22.06.2016, 21:09:51 »
Sattaa olla johtosarjasta yksi johdin poikki, saranan vierestä. Mulla oli se vikana. Lukkomoottori kyllä ääntelee, mutta lukko vaan ei aukea.
Kirjattu
Amazon -66, Pyhimys -64, 2 x S60, Ford 8 NAN, MB CLA
jallu71
De Luxe
www.vrcf.fi
«
Vastaus #2 :
23.06.2016, 21:29:06 »
Pitääpä purkaa johtosarja huomenna..vääntelin sitä kyllä mut ei vaikutusta. Vois hyvinkin olla siinä kun lopetti toiminnan yhtäkkiä nyt moottori surahtelee tosi vaimeasti ja kun katkaisinta painelee monta kertaa peräkkäin niin hyytyy lopullisesti.
Kirjattu
Oski
Grand Luxe
www.vrcf.fi
«
Vastaus #3 :
23.06.2016, 21:55:09 »
Mulla lukko toimi kontin ollessa puoliksi tai enemmän auki. Sen pystyi kokeilemaan, kääntämällä ruuvarilla salvan kiinni-asentoon. Pitämällä kaukosäätimen avaus nuppia painettuna ja nostamalla luukkua käsin, lukko napsahti jossakin vaiheessa auki.
Kirjattu
Amazon -66, Pyhimys -64, 2 x S60, Ford 8 NAN, MB CLA
Timoteus
Luxe
www.vrcf.fi
«
Vastaus #4 :
27.06.2016, 00:48:32 »
Koitappa kopauttaa vasaralla lukon oikeaan kylkeen ja rasvaahan sulla siellä jo olikin...
Kirjattu
Ordelli
De Luxe
www.vrcf.fi
«
Vastaus #5 :
28.06.2016, 09:52:45 »
Itsellä samaa vikaa, avasin johtosarjan mutta en löytänyt katkenneita johtoja.
Ostin purkaamolta myyjän mukaan ehjän johtosarjan jonka jälkeen kontti aukesi normaalisti pari päivää. Sen jälkeen moottori surahtaa myös kun katkaisinta painaa muttei mitään tapahdu.
Minkälainen homma tuo lukon moottorin irroittaminen on? Kun ostin auton niin tuossa takaluukun avaimenreijässä ei ollut sitä suojakorkkia joten sinne on oiva määrä kuraakin saattanut mennä.
Kirjattu
jallu71
De Luxe
www.vrcf.fi
«
Vastaus #6 :
28.06.2016, 18:05:25 »
No nythän täällä on jo kaks topiccia samasta vaivasta..
Itsekkin epäilen ettei johtosarjassa oo mitään vikaa vaan vika taitaa piillä itse lukon moottorissa. H¤¤¤etin kiva vaan räjäyttää se pöydälle jos ei saakkaan enää kasaan milläs sit luukun pidät kiinni..Koputtelu ei mulla tuota tulosta enkä ymmärrä sitä et lukon moottori surahtaa ensin vaimeasti ja kun useammin painelee nappia niin mykistyy kokonaan.Sama käyttääkö kaukoa vai itse avausnappia.
Pirun kallista ostella osia ihan mu-tu periaatteella sekin on aikaisemmien vollejen kanssa kokeiltu.
Kirjattu
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Etu- ja nelivetoiset
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90
S60 takaluukun lukko