Autoracing  KL-varaosat

Vikakoodit ECM-1600, ECM-1517, ECM-1880 sekä samalla TCM-0A31

  • 2 Vastauksia
  • 3417 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pako69

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Auto D5 aut. 03/07
Muutaman kerran tullut ko. vikakoodit ohitustilanteessa kiihdyttäessä n. 110 km/h eteenpäin. Auto tuntuu heti alussa tehottomalta ja vaihteisto heittää ensin 5 sitten 4 ja sen jälkeen syttyy vikavalo moottorijärjestelmä vaatii huollon. Tilanne ei ole tullut koskaan kylmällä koneella vaan aina ajettu tunti tai enemmän. Myöskään en ole saanut vikatilannetta syntymään vaihteiston manuaalipuolella kiihdyteltäessä.
Mistä kannattaisi vikaa lähteä etsimään? 

Meinaa vaan välillä tulla vaarallisia ohituksia, joten mielellään sen kuntoon laittaisi.

Poissa Badman

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
  • www.vrcf.fi
ECM-1600 Boost pressure sensor. Signal too low. Permanent fault.
ECM-1517 Turbo control. Pressure too high.
ECM-1880 Intake manifold air control actuator position sensor. Range/performance. (Tälle koodille oli selityksenä myös moottorinohjausyksikkö ?)
TCM-0A31 Communication control module. Vaihteistovika, luki eräässä kekustelussa, mutta en kyllä tässä tapauksessa usko siihen.

Tarkasta aluksi ohjausyksikön liittimet, ettei ole kyse pelkästään kontaktihäiriöistä.

« Viimeksi muokattu: 19.07.2016, 12:01:12 kirjoittanut Badman »
Nykyinen menopeli: Volvo XC70 D4 2013
Volvo S80 2003 2.4T
Volvo V70 2001(B5244S)

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2242
  • Tampere - Pori
Onkohan ecut lukittu oikein pohjaan? Pikku tietokatkos saa noita koodeja aikaiseksi.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy