Otsikon mukainen kulkine ajautui käsiini monien mutkien kautta. Ajatus oli aluksi ostaa pientä pisteosaa itselle tästä vaan lopussaan koko auto jäi käsiini. Hetken aikaa kun katselin tarkemmin mitä tuli ostettua, tuli polte saada tää liikenteeseen takasin.
Pientä ehjäilyä tää vaatii leimalle, mm AW 03-70 laatikosta öljypumpun takaa stefa korkannu ja öljyt askista puklautti kankaalle, askiin tulee master kit ja samalla shift kit ja lukollinen turbiini toisesta laatikosta, jalkotilat paikata, jarrut kaikki uusiin, iskarit uusiin, moottoriin perusasiat uusiin (sytkänosia, jakopää yms. öljynVaihdot), keulaan tulee hölmön näkösten usa valojen tilalle ihan 940 Turbosta ruutu maski ja valot.
Tällähetkellä tehtyä
- Korihommat tehty
-Eteen hommasin 940 turbosta absilliset tolpat terveine iskareineen
- Jarrut on takasatuloita vailla Valmiit
- Vanha vaihdelaatikko irrotettu, uutta askia odottelen saapuvaksi pelipaikalle varaosiksi.
Tekemättä:
- Taka iskarit
-Moottorin perus huolto
-Laatikko odottaa varaosia.
Tekniinkana on siis B230FT+AW70+1031 taka-akseli9 ja mittarilukema pikkuse reilu 140tml. Tässä on joku oliski 4garretin ahdin ja ulkone hukkaportti jonkun toimesta asennettu. Varusteita mm.
-Aut. ilmastointi
-Vakkaari
-4x sähkölasit
-s. kattoluukku
-Täysnahka sisusta
- kuskille ja vänkärille sähköpenkit
- En tiiä onko mikään varuste senkoommin vaan rattipylväälle löytyy säädöt niiku etuveto volvosta konsanaan.
Tästä hiljallee näpräillään leimalle autoa.


