Mulla on Guard Alarm 2 92 kasipätkässä ja kiinnostais siihen saada kaukosäätö. Ei vaan tuu tässä tuolle vastaanottimelle piuhaa valmiiksi.
Jos saat toimiin niin raportoi ihmeessä, jos saisi vanhempaan malliin sovellettua tietoa 
Meneekö sinulla siis häly päälle avaimesta? Kun jossain luki että sitä voisi hallita vain kaukosäätimellä...
Mutta tarina jatkuu! Taas yksi aasinsilta rakennettu osien välille. Sivulla, jossa käsitellään Guard Alarm IIen komponentteja, on listattuna juurikin tuonmallinen kaukosäädin mikä minulla on:

Kuvassa napit ovat jenkkityylillä (kai?), mutta teksti antaa ymmärtää että napit ovat samat kuin minulla - eli paniikkinappula olisi tuo alempi. Listassa olevia osia löytyy kuin löytyykin täältä päästä, esim. lasin rikkoutumisen tunnistin jne. Ainoa mitä en ole tarkistanut on takakontin kallistuksentunnistin (tms. Tilt Sensor?). Eli näyttäisi että järjestelmästä puuttuisi nimenomaan tuo rele / ohjausyksikkö.
Löytyipä kuvista viite siihen, kumpi rele minun tulisi hankkia:

Siellähän seisoo notta
9148882. Tämän härvelin on ilmeisesti tarkotus ottaa signaali vastaan ja antaa tietoa lukoille, ledille ja muille hälyn osille? Pitäisi löytää vielä se vihreä liitin joka tuohon sen päälle tulee... Johtoviidakko jee. Mutta olisiko nyt tulkittavissa että tuo nimenomainen varaosanumero olisi se oikea? Lukemani perusteella tuon numeron pitäisi olla painettuna noihin releisiin, eli voisi löytää purkaamoiltakin.
EDIT: Tämä osanro on ilmeisesti Guard alarm 2.1een tms - päädyin ostamaan toisen releen, lue eteenpäin.Tähän vois vielä läiskästä kaikki noi Guard Alarm IIn osat ja niiden sijainnit:

Ja tossa vielä hyvä info tuosta signaalin vastaanotosta.