MYYTY
myydään +300hv bolt-on 200-srj ( varmasti myös7/9-srj ). 300 ylittyi vähän keskeneräisillä kartoilla 1.2 bar paineella. sitten tuli nestettä pihalle lohkolämppärin juuresta, ja kun ei heti tajuttu mistä se on niin penkitys lopetettiin. tämä kuopiossa VRT motorsportsin penkissä, käsittääkseni inhorealistinen penkki eli ei hyvänmielen tuloksia. polttoaineena tietenkin kaikkialta saatava 98 bensa.
- kellari B230F, männistä sorvattu siivua että rutut n.8.5:1. kone oli n.520tkm sisäänajettu kun muutos tehtiin. uudet glyckot runko- sekä kiertokangen laakereiksi. poraus std. 13mm kanget.
- kansi 530 kohdistetut ja siistityt kanavat, palotiloja muotoiltu. kansi kasattu jäykemillä jousilla ja R-seetit teetetty PJK-kansityöllä Varkaudessa. nokka enem V16T säädettävällä nokkapyörällä. imusarja LH-vakio 800cc korkea ohm suuttimilla.
- pakosarja eteen ylös tuubisarja pulssitettu T-3 laipalla, aito Turbosmart UltraGate 38mm.
- ahdin garrett to4 54/56 siivillä, pakopesä a/r85. setti toimii hyvin, jos ahdot esim.1.4bar niin pakopaine alle 1bar.
- mukaan muokatut vesiletkut vesipumpulta jäähdyttimelle, turbon vesijäähdytys ja voiteluöljy / paluuletkut.
- ohjauksena toiminut Ms2v3, toimivan kartan saa jos aikoo ohjata megalla, purkki, piuhasarja ja sen tarvitsemat anturit jätetään itselle.
ja nyt se hinta: 950e
HUOMIO, nyt lue ymmärryksellä!!
hinta on se mikä on, joutavan henkseleiden paukuttelun ja paskanjauhamisen voi jättää suosiolla pois ajan säästämiseksi. jos kiinnostaa mutta ei ole rahaa niin älä ota yhteyttä. ei varata ja odotella veronpalautuksia tai jakamattomia perintöjä. jos pidät hintaa liian kalliina niin osta osat sieltä mistä saat halvemmalla. yksinkertaista ja helppoa.
konetta ei myydä osina, vain koko paketti tai ei mitään. kokoonpano kasattiin talvella 14/15 budjettiversiona alakerran osalta. nyt setillä on ajettu lähes 10tkm ilman huolia ja murheita. on komennettu surutta mutta kuitenkin järkevästi, poltettu kumia, ajettu talvella jäärataa piikkirenkailla ja laulatettu niinkuin pitääkin jos tällaisen rakentaa. pari viikkoa sitten motoparkissa tökätty 10 äkkilähtöä, paras aika 13.1s/171kmh
moottori ei huohota eikä kuluta öljyä mitenkään normaalista poikkeavasti, ei kolise ei kalkata. auto vielä toistaiseksi normaalisti ajossa joten mahdollisella ostajalla koeajovelvoite niin tietää miten toimii. jos ostaa niin purkamiseenkin saa osallistua, se on jopa toivottavaa.
potentiaalia tässä on helposti enempääkin, avaa kellarin ja tuuppaa h-profiilit ja paremmat männät. ja tietenkin ahdin isommaksi jos tehiä mielii isommin. näinkin voi ajaa, kone kestää loppuun saakka. sitä vain ei tiedä milloin se tulee. tätä ei olla myymässä että tämä on jotenkin viallinen, tilalle tulossa 16v versio ja tätä ei takaisin nosteta pannuhuoneeseen.
koneen jatkeena pottapyörä josta triggeröinti alkuperäisellä anturilla, sre763+4-lapainen sintteri ja zf gs6-37dz. koko paketti on mahdollista saada täydellisenä vaihteiston ja kytkimen ja moottorinohjauksen osalta jos oikein kiinnostaa, hinta tällöin neuvottelukysymys mutta halvaksi se ei tule. ensisijaisesti nämä osat on tarkoitus jättää tulevaisuuden projekteihin.....
MYYTY