Moro, eli tommoista kosla tuppaa tekemään. Sanotaan että jos ajaa 150km
niin se tekee siinä ajassa kaksi kertaa tuon, alkaa huutamaan että nesteet vähissä pysäytä auto-> menee katsomaan niin paisarin taso alle minimin tai siten että vähän näkyy lientä paisarissa. Sittenkun avaa korkin ja pääsee paineet pihalle, mielestäni runsaasti painetta normaaliin verrattuna kun puhaltaa kiukkusesti ja pitkään (mielestäni aikasemmin vain pieni suhahdus ilman sen kummempia) mutta samalla nesteet pomppaa takas paisariin ja vikavalo katoaa.
Eli kun lähtee ajamaan kylmänä nesteet ok, sitten ne katoaa johonkin (mihin?) suhautat korkin auki nesteet takas ja matka jatkuu. Ei tuolla mielestäni ole mitään ylämääräistä tilaa missä nesteet käy kylässä ja tulee sitten takas.
Kävi mielessä että olisko kansipahvi puhki palotilaan? Nestettä joutuu kyllä lisäämäänkin satunnaisesti, ehkä kerran kuussa minimistä maksimiin. Putken päissä vähän kosteutta käydessä, voi toki johtua kondenssista. Ei mitään älytöntä harmaata sumua puske putkesta ja luulisi sitäkin tulevan huomattavasti jos pahvi sökö. Näkyykö se lämpimillä kesäkeleillä vai haihtuuko heti pois? Viikonloppuna ohivuotomittaus jokatapauksessa mutta jos joku osaa heittää jotain näkökulmaa asiaan niin kuunnellaan mielellään.