Oletko ottanut sitä muovirinkulaa pois? Jos olet niin kait olet lukinnut oikein ja sitten ollut runnomatta?
Vikakoodit kertoo myös aika paljon.
Jep. Sen SRS kontaktikehän rikkoo äkkiä jos sitä ei lukitse sillä pienellä ruuvilla mikä ratin sisällä on. Se pääsee vetämään itsensä suppuun ja kun sen laittaa takasin paikalleen ja käännät ratin linkkuun, se katkeaa ja syttyy srs valo ja antaa montakin vikakoodia siitä.
Yks konsti on jos ratin ottaa irti eikä lukitse kontaktikehää/Spiraalia. Ottaa spiraalin käteen, pyörittää sen tappiin ja laskee kierrokset. Sen jälkeen puolet kierrosluvusta takasinpäin ja laittaa paikallee. Sillon kontaktikehsässä on vasemmalle oikealle tarpeeksi liikerataa ja se ei katkea rattia kääntäessä.
940 Classiciin laitoin 95vm. 960 FL kontaktaktikehän. Uus maksaa kuulema aika vitusti