Karstulas tuli käytyä Pösöllä pöristelemässä normaali menestyksellä (eli ei sijoitusta). Yleisessä alkuerässä tuli lapiollinen hiekkaa silmille sivuikkunasta niin meni hetki ennenkuin näki ohjastaa, keräilyssä kävin harjoittelemassa vielä EVK:ta varten. EVK:ssa keräilyjen kautta välierään, josta kuusi olisi jatkanut. Seitsämän autoa viivalla ja ekalla kierroksella tuli joku takaa ja ajo kylkeen niin, että hammastanko sano moro ja penkka kutsui. Ratti ja rattiakseli kyllä pyörii mutta hammastangosta kuuluu vaan rutinaa. Jukan kanssakin vähän rytisteltiin keskenämme, mulle mustavalkonen ja Jukalle musta

Ja Jukka perkule pääsi ohi (tais olla sama keräilylähtö missä saatiin lippuja) kun mulle tuli vaihdemissi. Pääsuoran jälkeiseen mutkaan pudotin muka kolmoselta kakkoselle mutta takasuoralla ei kulkenu mihinkään vaikka kuinka polki kytkintä ja kaasua, puolessa suoraa vasta hokasin, että mulla oli nelonen tuvas

Pitää ehjä hammastanko etsiä ja megaa vielä säätää niin saattaa olla jopa finaalipaikka lähellä

, jos vaan pää ja ranteet riittää

. Ja taakse vähän paremmat renkaat laittaa kun oli aika liukkaan olonen.