

Ensi vuoden varamoottorit alkaa olemaan kasassa. Yhden kansi on vielä huollossa.
Moottori nro1. Tämä muistuttaa eniten kilpamoottoria. Kilpailuhistoriaa jo ennen meitä. 90-luvulla ollut varmaan hyvä kyläkisamoottori. Vakio alakerta, m-kanget, teräsjakopää, nätisti tehdyt kanavat, 39/45 venttiilit. Tämän vain huolsin, kun ei enää lähtenyt viivasta. Joko kyykähti tai ruopi koko lähtösuoran.
nro2. Viimeksi ajettu 20 vuotta sitten kardaanikunkussa. Vanhasta moottorista ei jäänyt kuin lohko. Kampi oli murtunut, männät oli pahan näköiset, D-nokka, laskettu kansi ja 35/44 venttiilit. Laitoin ehjän kammen, paremman näköiset männät, nokaksi joku 'jokkis' nokka (nostoa nokalta mitattuna n.8mm), kansi on vielä huollossa; pakoa suurennetaan imu jää 44.
nro.3. Tämä menee harkka autoon. Tämä kerätty osista mitä tallista löyty. Yksi kanne kierteistä oli hajalla, korjasin helicoililla. Vakio alakerta, männät 030 ylikoossa, nokka moottorista nro.2, huollettu kansi, kanaville ei ole tehty mitään, venttiilit 37/44.