Pösöö on tullu säädettyä koko viikonloppu, ei se vieläkään täydellisesti pelaa mutta Härmään tuli ilmottauduttua. Illalla vielä vetäsin maalit niskaan, konepellin joutuu maalamaan uusiks ku muutaman kymmentä ötökkää hyökkäs tuoreeseen maaliin

Renkaat vielä pitää laittaa vanteille ja jostain vararengas (tai oikeastaan puuttuu vaan vanteet) ettiä, kiihdytysrikastuksia ihmetellä ja kai sitä sitten voi mennä koittamaan miten se räkii, moooaa ja kusee nesteitä pihalle

Säätäessä meinas hävettää ku olin yleisellä tiellä ottamas lähtöjä ja loppu menovesi, onneks oli melkeen koko matkan alamäkee tallin pihaan niin ei tarvinnu paljon lykkiä

Tuli ainakin todettua että soppa maistuu ja ettei jarrut laahaa. Ja ensimmäisellä koevedolla meinas olla pitelemätön vehje, vähiltä ettei karannu lapasesta

Tallin pihas sitten vasta huomasin, että oli etupyörät eri profiililla, kivasti veteli ku toinen oli 175/70 ja toinen 175/65

. Kummasti rauhottu kun vaihto samankokoset kumit. Sitäkään en muistanut, että lukollista etuvetoa ei peruutella yhdellä kädellä pyörittelemällä (ainakaan Pösöö), lyö ratin linkkuun jos ei kaksin käsin ohjasta.