Kisat takana, toisaalta meni aivan pirun hyvin mutta toisaalta huonosti.
Nuorissa autolla ajoi kuski, joka ei ikinä ole kartaanilla kilpaa ajanut, saavutuksena kymmenes sija. Auto kuumeni ihan pirusti kun joutui ajamaan kaikki kolme lähtöä lähes peräkanaa

.
Sitten sen verran taukoa, että penkin ehti itselle säätämään ja eikun EVK käyntiin. Alkuerässä hyvä lähtö ja kakkosena maaliin ja välieriin. Välierästä semiin ja semistä sijoituserään. Kaikki kolme lähtöä putkeen ja auto kävi jo aivan helevetillisen kuumana (lämpömittaris asteita 140:een ja viisari oli jo pitkän matkaa toisella kierroksella

), semin jälkeen paisari muistutti koripalloa mutta suoraan viivalle vaan (näitä vehkeitä ei säälitä). Sijotuserässä ei enää jaksanut lähteä kunnolla viivasta, ensimmäisen kierroksen lopussa rupes nakuttamaan kun vedätti. Hytissä rupes haisemaan palavalta öljyltä ja kartaanitunnelin päältä rupes maalit kuplimaan

. Ajelin kumminkin lähdön loppuun ja maaliin neljäntenä. Varikkotielle kääntyessä kone stumppas kertalaakista ja ei käyntiin (pyöri kumminkin startilla), narun perässä varikkopilttuulle, totesin ilman pellin avaamista, että käyn perumassa yleisen kun vieläkin lykkäs putkesta ja huohottimesta usvaa. Ajamalla kuitenkin kärrylle ja kotona pois, ei se kuitenkaan aivan särki ole (toivottavasti)
Jukan ajot jäi yhteen keskeytyneeseen lähtöön, rupes kiertokangen laakeri metelöimään
