Kuulostaa ihan normi kisakauden alulta
Mulla oli kans kerran vehkeet vähän vaihees ja siinä kun viimesiä "patentteja" kauheella kiireellä tein niin oli mieles, että pitää sitten muistaa se paloseinän reikä hitsata tukkoon. No enhän mää sitä muistanu ja katsastukses sitten kehuvat, että sulla on täällä jonkinmoinen reikä, vedä ny ees jesaria päälle niin pääset ajamaan

. Ja se reikä kun ei ollut ihan mikään huomaamaton vaan semmonen melkeen kymmensenttinen läpiviennin reikä ja oli niin näkyvällä paikalla, että olis luullu huomaavan kun kärrylle ajon

Talvimestaruus areenaa on tullut pari päivä aurattua, nyt on kaikki paikat puhtaana ja yhtään ei tarttis tulla uutta lunta, parin kympin pakkasia sais pitää muutaman yön. Sain sentään ajella muutaman tunnin ihanalla laitteella kun oli kaverin nivea aura-autona. Muuten ihan hyvä mutta vaihteista pelas ykkönen, kolmonen ja pakki. Mölinän vaimennin tipahti ja se piti patentoida takasin kun meinas järki lähtee siitä pörinästä ja pakokaasutkin tuli hyttiin takakontin ruostereijistä. Vaihdelaatikos joku sorvaa niin, että vieläkin pää soi (se siis viheltä, ujeltaa, rallattaa ja pitää vaikka mitä ihme ääniä)

. Välillä on kenkurubensaa tankis ku rupee nytkyttämään niin, että pää hakkaa vuorotellen rattiin ja niskatukeen ja kepit husoo miten sattuu, välillä ei näy nuppejakaan kun sukeltavat kartaanitunneliin ja sitten ne hakkaa niin että koelaudasta lentelee palasia ja reisi on mustelmilla

Pyyhkijätkin lakkas toimimasta, ne sai sentään jotenkin pelaamaan kun revin antennin piuhan irti ja sidoin pyyhkijän varteen kiinni ja tupakki-ikkunasta toinen pää hyttiin, piuhasta vetämällä pyyhkijät nousee ja palautuvat ihan omin voimin

No lopuks se piti kumminkin lykätä toisella aura-autolla varikolle ku menovesi loppu
