Kisoihin ei oo huvittanut lähtee ja kilpureillekaan ei oo juuri jaksanut mitään tehdä. Pösö makaa samassa paikkaa mihin ajoin Karstulan kisan jälkeen. Volvoon tein pakoputken 2,75 tuumasesta putkesta, ensin oli hieno rosteripönttö perällä mutta siitä tuli villat pihalle. Hain sitten pilipaliteemasta pöntön, mutta se ei juuri mölyä vaimentanut. Laitoin sitten ihan itte tehdyn pöntön perälle, kaikista paras ja halvin noista kolmesta

Roiskeläpättimiin hain kumia paikaliselta ikh-kauppiaalta ja tekaisin nekin. Koeajon jälkeen (lähes suljetulla yleisellä tiellä) rupes kammen takastefa kusemaan kunnolla, laatikko irti (kuka stanan amatööri sille on niin ahtaan tunnelin tehty

), samoin kytkin ja vauhtis ja stefa vaihtaen ja kamat käänteisessä järjestyksessä kasaan. Ei tiputa enää. Jarrupolkimessa nostin pääsylinterille menevää tankoa pari senttiä ylemmäs, tuli kummasti kevyempi poljin. Samalla säädin polkimen liki samaan tasoon kytkinpolkimen kanssa, aiemmin jarrupoljin oli huomattavasti korkeammalla. Kiinawebruihin tilasin isommat suuttimet kun paikallaan olevat (145 pää, 155 ilma, 55 tyhmäkäynti, F16 putki) on varmaan johonkin 1,76 litraseen hinghongiin tarkotetut

. Seosmittarinkin mukaan mennään lähes laihalla (lampaada 1,05-0,95). Suuttimet olis postissa, ne jos ruuvais paikolleen vkonloppuna ja sen jälkeen vois keskittyä kaljotteluun ja sätkän poltteluun

. Penkkiajat tuntuu olevan kiven alla, vissiin liigan ja evk-liigan autoja tehdään kuumeisesti.