Onkohan kaasuläppäkotelo purettavissa, kun edellispäivänä sen availin ja putsailin niin läppä oli pikkasen jumittunu auki vai onko ihan normaalia, että pikkusen raollaan? Auto Volvo s60 vm.00 2.4 vapaastihengittävä ja surullisen kuuluisalla magnati marellin kotelolla.. Ongelmana siis toisinaan korkea tyhjäkäynti D-vaihteella ja N-, ja P-vaihteilla taas heijaava tyhjäkäynti ja välillä meinaa jopa sammua. Aina ei tätä tee ja välillä jopa tuntuu toimivan ihan ok. Pientä viivettä tuntuu myös olevan välillä kierrosten laskussa, kun konetta kierrättää. Onko selkeä kaasuläppäkotelo vika vai etsiäkö vielä muualtakin vikaa? Moottorin vikavalo myös rupeaa palamaan noin puoli tuntia vikavalon nollauksesta, mutta vikakoodia ei anna moottoriin liittyen? Tehot tuntuu myös olevan jokseenkin hukassa tai sitten 170hp kone on oikeasti laama.
Volvon lukija antaa vikakoodia ilmastoinnin ohjausyksiköstä niin voisikos se olla liitoksissa jotenkin radioon, kun kuuluu vain apparin puolen kaiuttimista äänet? Tein tonne autohifi puolelle tästä oman topicinkin, jos joku jaksaa enemmänkin lukea...

aum-41ff koodia antaa vahvistimesta..
Kuskin penkissä toimii myös sähkösäädöt vain muutaman sekunnin virtojen laittaessa päälle ja srs valoa paukuttaa tauluun kuskin penkistä. Liittimet putsailtu ja katsottu kuskin jakkarasta mutta tällä ei mitään vaikutusta.
Kaikki neuvot ja vinkit on tarpeen.. Sähkövikoja tuntuu jonkin verran olevan ja niistä kun ei sen kummemmin tiedä niin aika arvalla menee.