Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 60 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.
Tidittididitti tiimari... eiku? Tovi on siis vierähtänyt viime päivityksestä, enkä tiedä tuleeko tässäkään vielä mitään oikeasti järkevää päiviteltyä

Mutta, asiaan. Koulutouhujen takia kaikki on venähtäny surkeesti. Tampereella ei pääse tekeen mitään, ei oo rahaa kulkee jatkuvasti kotona ja tuntuu nyt kaikki leviävän käsiin sitä mukaan, kun saa yhden paikan korjattua. Ensin hajos lukot ja kun sain kaupat sovittua vaihdelaatikosta niin hajos vesipumppu, prkl

No ei siinä sano Spekti ja homma jatkuu. Uus laatikko haettiin käyttäjältä 460GLE, jonka kaveri sitten vaihtoi paikalleen. Itse kun en siihen sattuneista syistä juuri kyennyt. Kiitos vielä kerran siitä, nyt toimii auto hienosti, kun vaihteet vaihtuu silloin kun pitää

Sitten ilmeisesti juurikin tuo vesipumppu korkkas ennen kun laatikkoa lähdettiin hakeen. Huomenna uusi mätänetistä, mitä eroa noilla 15- ja 19-hampaisilla mahtaa käytännössä olla, onko väliä kumman tuonne torppaa kiinni kun kuitenkin automaattinen kiristäjä?
Vielä nuo ovien lukot lakkas toimimasta vallan, onneks niin päin, että ovet sattu oleen auki kun tuo hitsas kiinni. Toisinsanoen siis yksikään lukko ei toimi, avain menee jokaiseen sisään, mutta ei käänny mihinkään suuntaan. Onko tuota mahdollista korjata vai pitääkö sitä purkuautosta nyt ruveta lukkoja metsästämään?

Suunniteltukkin on, ehkä joudun budjettiratkaisuna päätyyn taas tommoseen kiinteeseen static -alustaan mitä viime vehkeessäkin oli. Tosin tällä kertaa se tehdään paremmin kuin entinen. Lueskelin noista iskareista, ainakin noi Audi 80 B1:n iskarit on 240:n iskareita lyhyemmät, mutta eikös jossain Saabissa ollu vielä lyhyemmät vai muistanko väärin? Katotaan sitten ku o rahaa oikeesti, niin ehkä jopa joku laadukas säädettävä, kiintee semmosella maavaralla, että menee läpi ilman jokavuotista jousijumppaa vois olla toistaseks hyvä. Vanteitaki on visioitu, kaveri kauppas 16" pellejä halvalla ja saattaa olla, että ne lunastan itelleni jossain vaiheessa. Tallista löytyis kesän ajettavat 205/55 renkaat, jotka vois olla aika eeppisen näköset kivalla madalluksella ja leveillä vanteilla. Pullavaa
Yhteenvetona siis, auto nyt suurinpiirtein kuntoon, pientä siistimistä ja ehkä jopa noi levipellit tulis tähän alle koossa 16x9,5"&16x11,5" kera 205/55 kumien. Muutamia kuvia, koska ei kukaan kumminkaan jaksa tätä lukee:
Laatikonhakureissulla:

Asentaja hommissa:

Sitte jotain visioita, miltä se vannerengas-setti vois näyttää. Toiset tykkää muhkummasta

195/60 @10"

205/50 @11"
Anteeksi tekstin sekavuus, saattaa johtua hieman väsyneestä olotilasta. Päivittelen kuitenkin lisää, kunhan hommat etenee. Kiitos ja kumarrus!
