Tuon pakopesän vinguttamisesta oli vääntöä tuolla eräässä toisessa topicissa, jossa muutamat oli sitä mieltä ettei siitä ole mitään hyötyä.
Ite kuulun vähän samaan kastiin... Eli jättäisin ehkä vinguttamatta...
Tottakai esim. hukkaportin virtausta voi parantaa kun muotoilee reiän ympärystää jouhevammaksi, mutta pakopesän koko nielun suurentaminen ei auta mitään, ehkä jopa päinvastoin.
Pesän koko ennen turbiinia on silti sama 7, eli ei virtaa yhtään sen paremmin. Suurempi pakopesän nielu saattaa vaan aiheuttaa epätoivottua pyörteilyä, eikä pakopesälle tyypillinen halkeilu ainakaan vähene...
Mutta joo, mielipiteethän on vähänniinku p*rsreikiä, jokaisella on sellainen, mutta ei se silti kaikkia kiinnosta

Ja näiden pikkumitsujen huoltohan on aika simppeliä, merkkaa pakosiiven ja kompurasiiven keskinäisen asennon, niin ei mene epätasapainoon.
Googlella löytyy pirun hyviä kuvallisia ohjeita tuon laakereiden ja tiivisteiden vaihtoon...
Tärkeimmät muistettavat taitaa olla akselin vääräkätinen kierre ja mutterin pirun pieni momentti.