0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Maalaamossa olen käyttänyt maalattavana, ei näillä taidoilla tulisi hyvää itellä.
OK. Mitä oot maksanu maalauksesta?Nii ja todella komee on toi sun S! Tyylikäs, hillitty ja harmooninen kokonaisuus!!
Sisustan päivittelyä, tuli laitettua tuollainen 2014 mallin uusi mittaristo. Oli tarkoitus oottaa ja metsästää Suomenkielinen, mutta en malttanut sittenkään, ja kun ei tuntunut mistään löytyvän niin Englannilla mennään. Melkein kaikki toiminnot toimii, katsotaan saako vielä mitä ohjelmmoinnilla aikaa jos onnistuu, esim tuo kielenvaihto. (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)
Oot sä aika pellepeloton Omat tuuningit jää kumimaton vaihtaminen kangasmatto linjalle
Toi on kyllä makee toi uudempi mittaristo En oo edes ajatellu että vois vaihtaa. Oliko millainen homma?
Kyllä tuo fl mittaristo on vaan
Mä sain sentään maalattua oman maskin mustaksi . Mutta on kyllä hieno
Pietilällä taitaa tuon elektroniikan suhteen olla osaamista työn puolesta? Hienohan tuo on.
Talvivanteillakin kuvia nuista muutoksista mitä on tullut tehtyä kesän aikana. Tuuman isommathan nuo saisi kyllä olla, mutta hyvät Nokaian Hakat alla, niin ei viitsisi lähtä kokoa kasvattamaan. (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Sisustastakin hieman valoisempia kuvia tuolla uudella mittaristolla. (Kuva poistettu lainauksesta.)(Kuva poistettu lainauksesta.)Myös määräaikaishuoltoon aika varattu 22.12, samalla haldexin öljyt ainakin myös vaihdattaa.
Tuohon vielä se faceliftin vaihdekepin nuppi niin hipoisi täydellisyyttä.
Sama kanssa tuli mieleen. Kerrassaan upeaksi tuunattu peli kunnon koneella
Ai prkl Hienosti sointuu sisustakin ulkokuoreen. 18" taitaa olla nuo talvipyörät? Itsekin oon hieman katsellut josko ensi talveksi esim. jotkut 19" replicat tjsp...