Tässä parin päivän aikana tuli tehtyä jo pitkään roikkunut toimenpide. Tai oikeastaan kaksi. Tai kolme

Nimittäin jakopäärempan jäljiltä öljypohjan tiivistys oli jäänyt hiukan vajaaksi ja yhdestä kohtaa öljypohja hikoili. Ei paljon, mutta hikoili kuitenkin. Paikanmerkkuuseen tuo hikoilu ei ole riittänyt. Lisäksi osa kierteistä oli kasausvaiheessa korkannut, joten korjasin kierteet laittamalla joka reikään helicoilit. Toimii
Kolmantena toimenpiteenä käytin tyhjennetyn saastelaitteen auki ja rakensin sinne suoran putken. Ennen tuo toimi ns. kaikukoppana. Eräältä taholta kuulin juttua, että tuolla kaikukoppa -asialla saattaisi olla negatiivinen vaikutus kulutukseen. Noh, se nähdään nyt

Kuvia öljypohjarempasta on vähänlaisesti, koska ei jaksa jatkuvasti pestä käsiään, jotta saa otettua kuvia

Mutta tässä öljypohja jo paikoillaan uusien kuuskolojen kera

Lisää osia irti


Manuskan mukaan tämä ajoneuvo on varustettu ahdinlaitteella, mutta mä löysin sieltä vaan tämmöisen



Välykset tuosta tarkastelin ja tuli todettua, että niitä ei ole -vaikka autolla on lastutettuna ajettu ~50tkm ja happea auto saa vähintäänkin kiitettävästi. 190tkm ajetuksi turboksi ei paljoa uudelle häpeä.
Tämmöisen kötöstelin


Ahdinlaitteen banjoon uudet tiivisteet

Lopuksi uusi suodatin ja uudet öljyt.

Taas saa päästellä auringonlaskuun
