Jaahas.
Vaihdoin renkaita 855 ja V40:n tytsyn kanssa vähän niinkuin opetus mielessä että kun joutuu pahaan maailmaan ite vaihtamaan renkaita niin ei ole sormi suussa.
Siinä kun räjäytin V40:n tulille, sillä ihan viimesillä virroillaan se käynnistyi, jopa niin viimesillä että bensapumppu ei meinannu jaksaa painetta nostaa mutta siitä se sit tokeni... lämpöseks sen käytettyäni totesin että ahtimen paluun lisäksi vuotaa myös öljyn tulo kun se suihkuaa pakopuolelle käryämään ja tuon lyhyen käynnissä olin ajan oli auton alle valunut ainaksin desin verran öljyä, seassa myös jäähytysnestettä kun mennyt harmaaksi... eli minusta ahdin on nyt paskana ihan kokonaan... joten sen tilalle pitäs jotain keksiä, itse jo keksinkin mutta kattoo nyt miten se ajatus etenee... jos sai tooosi edullisesti tämän korjattua niin olis taas ens kesänä kivaa....
Flippiavaimet V70:n ovat matkalla kiitos vinkistä kaikki. Muutenkin V70 on palvellut ihan kivasti kaksi täyttä tankkausta nyt RE85 takana ja kulutukset ollut 10,13 i/100km sekatankilla jossa etanoliarvo oli noin 40% ja 10,61 l/100km kun etanoli pitosuus oli noin 70% ajo enimmäkseen kaupunkia, vähän maantietäkin molemmissa tankillisissa että voisi sanoa seka-ajoksi noita lukemia. Hieman tuo on hankuuttanut vaimolla töistä lähtiessä kun ei ole tolppapaikkaa ja ulkona on ettei edes hallissa, mutta katotaan voi olla että on blendattava talvipakkasilla 98:lla.
855:n pyyhkijät ei enää kosketa ikkunaa vaikka kuinka olen koettanut suostutella niitä... no tilasin sit skandixilta uudet varret kun keksin oikeet osanumerot romuille... ihan luki varsissa osanumero