Noniin kuvat on kivoja.
Tää ei ole mikään ruusu mutta uskosin lämpöpuhalmimella saavan muovit takasin oikeaan väriin.

Tässä siis yleis kuvaa autosta ja tämä kaikki on jonka kanssa voin elää koska auto ei ollut kallis ei todellakaan, auto toimii oikein nätisti nelikko pelaa ja laatikko vaihtaa hyvin jne. edellisen viestin paisari ongelma saattaa olla taputeltu ja veikkaan että vielä on ilmaa syteemissä mutta meinasin kun kelit paranee vaihtaa jäähytysnesteet kokonaan ja laittaa uuden paisarin.
sitten niitä ongelmia jotka ei ole ihan siedettäviä... ei välitöntä kuolemaa mutta ottaa kupoliin kuitenkin.

Kuskin penkki on räjähtänyt tyystin. tähän tahtoisin saada ehjän tilalle tai vaihtaa koko sisustan mustaan nahkaan, halvalla tietenkin.
sit juttuja mitäkä pitää vain korjata. takalasin pyyhin puuttu... tankin luukun sarana rikki.

JA lämppärin roikka uupuu... täälienee on kalixi... mulla piti olla näitäkin varastossa en vaan löytänyt äkkiä.

siltä varalta että olisi volvon oma on minulla sekin miniliitin jossain jemmassa. tuosta näkyy myös ah niin upeat alkuperäis XC vanteet koossa 16" tuumaa kesärenkaat on tusina alessiolla joihin hakattu volvonkeskiöt.
Tuo kaukalomatto ei ole kyllä varmana mihinkään volvoon tarkoitettu... minulla saattaa olla 855:ssä thän käypänen ja siitä kyllä sosialisoidaan tähän kaikkea mitä tarviaa...