Oisko jossai viisaampia jotka vois neuvoa mua ku mun S60 vm.2000 autossa ei toimi vasemman puolen sivupeilin kaikki toiminnot. Peili kääntyy alaspäin mutta ei ylös ja sitte se myös kääntyy ulospäin mutta ei sisään päin. Peilissä ei myöskään toimi lisävarusteena oleva koria vasten kääntäjä mutta jos sen ite kääntää koria vasten nii nappia painamalla se palautuu normi tilaan. Peilissä toimii kapulassa oleva lähestymisvalo mutta lämpötila anturi välillä saattaa näyttää ihan omia lukemia. Eli jos ulkona on vaikka +15 nii se näyttää jotai -4. Oon käyttäny jo peilin kokonaan irti ja testannu ekana mainihtemat moottorit sillai että tinasin ne irti ja testasin paristolla. Molempiin suuntiin toimi. Runkoon kääntäjää en tiiä kui se puretaan. Piuhat tarkistin piipparilla ja neki oli ok kuten myös oli verhoilun allaki sekä saranan luona. Apukuskin puoleinen peili toimii moitteetta. Mystinen vika

Lueskelin tuossa vanhoja kirjotuksia täältä vrcf:n puolelta ja löysin jotai joka vois olla syy tuohon. Mulla on myös ongelmana se että en saa DSTC:tä pois päältä vaan se on jatkuvasti päällä sekä sisätutkalla sama juttu. Se on myös päällä jatkuvasti. Niiden näppäimethän on siinä vaihdekepiin edessä alarivissä neljän muun kans keskimmäisenä ja reunimmaiset on takapenkin niskatukien kippaaja joka toimii ja toisella puolen se peilin kääntäjä.
Voisko tuo olla CEM-yksikkövika ja lueskelin nii niitä löytys saman ikaisistä vapari koneista käytettynä. Jos semmosen vaihtaa nii pitääkö päivittää jokin ohjelmisto sinne vaan saako toimimaan vaihtamalla vaan releet ym vanhasta ??