TamCar  KKD Motorsport

740 facelift-> tiilikeulaksi tai 940 keulaksi

  • 7 Vastauksia
  • 5315 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tupe98

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • Kantti on kaunista
740 facelift-> tiilikeulaksi tai 940 keulaksi
« : 01.10.2016, 00:43:08 »
Kyselläämpä täältäkin vähän porukalta jos joku sattuis tietään asiasta. Elikkäs tarkotuksena ois vaihtaa faceliftiin tiilikeula(valot,maskit,puskuri ym.) Mitä pitäs ottaa huomioon ku alkaa vaihteleen ja onko jollakin jo kokemusta esim. osien sopivuudesta?

EDIT: Nyt aloikin kiinnostamaan 940 keulan vaihto. Kuulin Esson baarin pöydässä juttua että menisi melkeen suoraan kiinni faceliftiin. Tästä uutta inspiraatiota saaneena alkoi kiinnostaa tuo 940 keulan istutus.

Lisäsin 940 vaihtoehdon otsikkoon / Acke
« Viimeksi muokattu: 23.10.2016, 11:13:11 kirjoittanut Acke »
ex:740 b200e -88 GLT    IAT-740
ex: 740 b200f -90 GL      HFO-295

Poissa Alvini

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
Vs: 740 facelift->tiilikeulaksi
« Vastaus #1 : 05.10.2016, 11:28:49 »
Täällä kans kiinnostaa tämä homma. On tuo tiilinaama omaan silmään paljon paremman näkönen  ::)
Se liitää kellä on pirtua.

Poissa Xuppo

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1332
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: 740 facelift->tiilikeulaksi
« Vastaus #2 : 05.10.2016, 12:05:26 »
Tarvitset tiilikeulasta myös konepellin, pyyhkimenvarsien alla olevan pellin ja lokasuojat. ajovalojen kiinnityskohtakin on erilainen. 
740 -88 16v Turbo
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=432.0
V70 D5 awd -04

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4402
  • LH-uuno
Vs: 740 facelift->tiilikeulaksi
« Vastaus #3 : 09.10.2016, 00:03:25 »
Juurikin, summataan siis edellämainitun pohjalta että ruuvattavia, suoraan vaihtokelpoisia osia tarttee vaihtaa tuulilasinaluspelti, pyyhkijävivusto varsineen, lokasuojat, konepelti, puskuri, valot, maski ja lukkopellin keskiosa jossa syylärinkiinnikkeet kiinni. Näiden lisäksi rumakeulasesta puuttuu hieman peltiä valojenaukoista jotta ne sais kiinni, mutta työläin osa hommaa on kyllä kaikkien em osien maalaus.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Acke

  • Hallituksen jäsen - Sihteeri - Quotemaster jr.
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3345
  • nyan nyan
Vs: 740 facelift->tiilikeulaksi
« Vastaus #4 : 23.10.2016, 11:11:32 »
EDIT: Nyt aloikin kiinnostamaan 940 keulan vaihto. Kuulin Esson baarin pöydässä juttua että menisi melkeen suoraan kiinni faceliftiin. Tästä uutta inspiraatiota saaneena alkoi kiinnostaa tuo 940 keulan istutus.
Tässä juttua aiheesta: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=35756.0

Poissa Makkevaan

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 facelift-> tiilikeulaksi tai 940 keulaksi
« Vastaus #5 : 03.01.2017, 12:22:27 »
Tämmöstäkö mietit?
Ja hei olen uusi täällä älkää ampuko!





Poissa Tupe98

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • Kantti on kaunista
Vs: 740 facelift-> tiilikeulaksi tai 940 keulaksi
« Vastaus #6 : 10.01.2017, 22:22:00 »
Tämmöstäkö mietit?
Ja hei olen uusi täällä älkää ampuko!



Juurikin tämmöinen ollut mielessä. Eli siis valot ja maski uusiksi.
ex:740 b200e -88 GLT    IAT-740
ex: 740 b200f -90 GL      HFO-295

The moose

  • Vieras
Vs: 740 facelift-> tiilikeulaksi tai 940 keulaksi
« Vastaus #7 : 10.01.2017, 22:52:34 »
Uudet umpiot kaupasta. Biltemasta tai tekee itse valoille releytyksen ja sumuvaloille sähköt. Romikselta tai jostain 940 valojen ja maskin kiinnitysraudat ja syylärinpäällis muovin ja sen väliin tulevan palkin. Konepelti passaa mut jos hyvän haluaa vaihtaa sen 940 stä.

Sähköt sen takia koska lisäpitkät syö enemmän virtaa ja onhan ne omat johdot jo hapettunu aikansa.

 

TamCar  KKD Motorsport