Juu moottorinohjaus täytyy olla automaatista jos laitetaan autoon jossa automaatti

Syylärinki joudut tosiaan vaihtamaan, TAI niinkuin laatikkovika sanoi, niin erillinen öljynjäähdytinkin kelpaa oikein hyvin.
Vaparin pakoputkistohan tosiaan ahdistaa jos turbotetaan, mutta kyllähän se nyt ainakin alkuun käy, jos vaikka budjetti tiukka tai jos ei tehoja oteta/haluta ottaa hirveemmin ulos, ainoastaan downpipe on pakollinen ottaa turbo vehkeestä ja sopii muistini mukaan vakio putkistoon, myös vaparin. Korjatkaa jos olen väärässä

EDIT: Helpompi tosiaan tälläinen urakka on tehdä, jos elinten luovuttaja auto on vieressä ja itse saa purkaa ja vaihtaa osat niin siinä ei ole sitten mitään ongelmia ja tulee jopa edullisemmaksi ostaa "purkuun" menevä auto, kun lähtee osa osalta etsimään ja ostelemaan osia erikseen.
Turbo 850/V70 mk1 saa jo 300€-600€. Nimimerkillä: kokemusta on
