Heissan!
Tosiaan auto lähti käymään ilman suurempia ongelmia. Ainoaksi ongelmaksi jäi tuon moottorinohjauksen kanssa että ei käy ollenkaan jos vetää imusarjalta letkun boksiin mappianturille. Ilman mappianturia, käy tyhjää todella rikkaalla n.11afr ja kun liittää letkun mappianturiin, niin käy hetken jossain 12 afr ja sitten nousee tasaisesti ja nopeasti todella laihalle ja auto sammuu niinku seinään. Tähän kaivattaisiin apuja, voin myös upata videon vaikka youtubeen auton käytöksestä jos tuosta ei selvää saanut. Auto sammuksissa mappianturi näyttää oikein, eli 99.7kpa.
Muutenkin autoa saatu edistettyä mm. ulkopeltien touhuamista, auton omien sähköjen kytkentää, perän purkamista ym.
Auto näyttääpi tällähetkellä tältä:


Konehuoneessa ois vielä siistimistä:

Autoon sain kaikki sähköt toimimaan, niin omat kuin moottorinohjauksenkin. Pistin jenkeistä tilaukseen spartan lockerin ja ruotsista jspecsi alustasarjan ja 20mm muutos-spacerit. Myös paikallisesta varaosaliikkeestä tilasin uudet raidetangonpäät, koiranluut, iskarin yläpään laakerit+ levyt, alapallonivelet, kytkintyösylinterin korjaussarjan ja puslia. Myös foorumilaiselta tulee 1000cc boschin ev14.
Tuon perän ja alustan tilasin kokeilumielessä, ja jos ei omaan käyttöön miellytä jompikumpi niin saa väistyä torsenin/bc-racingin tieltä ja päätyy sitten johonkin tulevaan projektiin.
Kun tilaamani osat tulevat niin pääsee kasamaan auton loppuun. Sen jälkeen pitää vielä lyhennellä kardaanin etupätkä oikean mittaseksi ja sitten sais viedä penkkiin säädettäväksi ja hakemaan leimaa.
Lisäksi vielä, jos jollain on 700/900 sarj. kytkimen pääsylinteriä, niin mulla ois tarve kova. Jos samalla löytyy konepeltiin jousi, niin olisin enemmän kuin otettu.

Lisää stooria, kunnes osat saapuvat ja saatu vähän asenneltuakin.