Nyt b23e kone tallissa.
Pohdiskellut jos tuohon laittaisi tallista löytyvän pakosarjan sekä t03 ahtimen kylkeen. Myös h-nokka tulossa ensi viikolla. Mitäs tuolle vesipumpulta sisäkennolle kulkevalle rautaputkelle pitäisi tehdä? Laittaako putken alusta poikki ja letkua tilalle kun ottaa turbon pakosarja kiinni siihen...??
Öljyn lähtö jostain vissiin ryöstää ahtimen yläpuolelle teräspunosletkulla ja tarpeeksi iso paluuputki alareunasta öljypohjan yläreunaan tehdä?
Kuinkas tuo ahtimen veden kierto, kaksi putken päätä sojottaa joten mihinkä letkuihin ne kiinni...??
Ahtoputkisto, cooleri, pakoputkisto downpipesta lähtien myös rakennettava.
Kuinkas sytkä/bensapuoli, saako tuon mekaanisen ruutan viriteltyä helposti turbokäyttöön toimivaksi(niille 0,5bar ahdoille joita kone vielä voisi kestää) vai kannattaako alkaa sovittelemaan tuota lh2.4sta kiinni. Vissiin joutuisi jotain antureita ja vauhtipyörää vielä ostamaan??
Laajakaista lambda sekä mittari vissiin vähän "pakollinen" ostos jotta näkee seoksien pysyvän kohdallaan?

Ja tiedän että tuo b23 ei paras mahdollinen ratkaisu turbotukseen ole korkeiden puristustensa takia, mutta sellainen tuossa käsiin sattui. Monesta paikkaa kuitenkin lukenut, jotta kestää ahtamisen kunhan paineet pysyy tuolla 0,5 tasolla ja bensa siellä 98-99 oktaanisessa. Ensimmäinen virittely tässä kuitenkin käynnissä, joten tekemisen ilo se tärkein asia on
