Oon seuraillu ihan mielenkiinnolla tätä topiccia. Olotila on surkuhupaisa.
Miettiin pistää et mitä olis saanu tällä rahalla.
Oma käytäntö on pääsääntöisesti ollu se että, laitetaan omaa silmää miellyttävään kuosiin. Tehon tavoittelut, kuten tiedät, saattaa aiheuttaa ongelmia. Ja se että jos ei ole rahaa laittaa, ja kärsiä seurauksista. Aiheuttaa vitutusta, kuten tämän kanssa on käynyt useesti.
Kukin tekee tavallaan. Ja mulla kun on käyttiksen duunailua niin kompromissit on varsin tuttuja. Ei mopolla kuuhun, varsinkaan jos ei ole pätäkkää. Jos olis pätäkkää niin ols harrastepeli ihan erikseen. Siihen jos joskus vielä pystyn kykenen, niin se ei ole mikään viitoskoneinen, vaan aito V8 jollaisesta ona aikanaan joutunut luopumaan taloudellista syistä.
Onks tää niin toivotonta että olotilaa voi jo kuvata sanalla "surkuhupaisa" ?
Itelleni mäkin oon tätä tehnyt, koko ajan. Työt loppui tuossa kuukausi takaperin, mutta työllisenä ollessa kyllä sain koko ajan hiljalleen eteenpäin tätä autoa. Kyllähän sitä tekis vaikka ja mitä, jos rahaa olis. Ja täysin toisin näin jälkeenpäin ajateltuna. En varmaankaan olisi tehnyt muuta kuin paalannut tämän ekan moottoririkon jälkeen ja hakenut uuden tilalle. Vitutusta, sitä tämä auto on aiheuttanut paljon. Hyvinä päivinä myös suunnatonta iloa, autolla on erittäin mahtavaa ajaa, ja voisin kyydin väittää olevan parempaa kuin monessa paljonkin uudemmassa autossa.
Tehon tavoittelu on itelle ollut yks suuri ongelma alusta asti, oma ajatusmaailma kun vain on se, että sitä ei voi koskaan olla liikaa. Tämäkin on "käyttö"autoon tosi väärä ajattelutapa, ja edestäni oon kyllä löytänyt, monesti.
Aikapäiviä sitten on lopetettu haaveilut kuuhun pääsemisestä. Vähän perse edellä puuhun mennään tuon tulevan 19T:n kanssakin, mutta fiksuilla paineilla ja fiksulla ajotavalla uskoisin sen kestävän tämän "ajokauden". 19T oli hyvä hankkia nyt tähän rakoon, kun uuden moottorin tekee, niin sen saa kiinni, ja tehotavoite on se, mitä sillä saa irti. Sinne 300 luokkaan pääsee, ylemmäs tarvii sitten laittaa taas niin paljon uusiksi, että siinä se raja tulee itellä vastaan, sit keskitytään muihin osa-alueisiin.
Tulipa avauduttua.

Kiitos ja anteeksi.