Akun vaihto onnistuu edelleen omatoimisesti. Akkuvahti nollautuu, kun akku on irti vähän aikaa. Saahan sen softallakin nollata, jos haluaa...
Haittapuolena ilman apuvirtaa vaihdossa on, että kellon joutuu laittamaan aikaan 
Alkuper. akku antautui 6.5v jälkeen, webasto on käytössä talviaikaan päivittäin. Sitten talven S/S ei ole 'häirinnyt' (eli sammuttanut autoa), kuin satunnaisesti, mutta nyt alkoi tulla 'Akku huono' ilmoituksia aina parkissa ollessa.
Otin suunnan Blingtemaan, mukana 10mm hylsy & jatkovarrella varustettu räikkä. Pysäytin auton ja avasin konepellin raolleen valmiiksi, että auton virrat tasaantuvat (+5min). Hyllystä uusi '80-700' AGM/70Ah akku auton viereen.
0. Akkun vaihtamiseksi pitää poistaa muovikansi, neljä painiketta ja tuliseinän kumilista, jotta saa taemman muovikannen irti (muovinen ristipää ruuvi)
1. Akun '+' -kengästä ohut johto (10mm mutteri) irti
2. Akun '-' -kengästä pieni liitin irti, jolloin ko. kaapelin voi siirtää syrjään, punaisessa nostamalla kaapelissa oleva pidäke.
3. Akun takareunasta huohotusputki irti
4. '-' -kaapeli akusta irti
5. '+' -kaapeli akusta irti
6. Akku on kiinni alakulmasta raudalla, jossa on 10mm pultti n. 10cm päässä etureunasta. '+' -kaapelia nostamalla pääsee pulttiin käsiksi.
7. Kun akkukaapelit on saatu edestä ja kiinnitysrauta irti akun voi nostaa pois
Kasaaminen päinvastaisessa järjestyksessä. (Wanhasta akusta voi vielä siirtää '+' -päädyn huohottimen tulpan uuteen akkuun, ainakin ostamassani oli kummatkin reiät avoimia.)
Wanhasta akusta pääsee eroon kantamalla se Blingteman as.palvelutiskille, siksi tein vaihdon heti myymälän pihalla.
Kuten 'hessu80' mainitsi kellon aika nollautuu, mutta muut asetukset pysyivät muuttumattomina. Kärry tulille, ei herjoja ja S/S aktivoitui heti ensimmäisessä pysähtyksessä. Ikkunat pitää asettaa pitämällä ylöspäin nappulaa muutama sekuntti.