Kylläpä olikin sahaaminen että sai käymään suodattimen vaihdon jäljiltä. Latasin akun eilen illalla ,sillä eilen tuli jo koitettua huonolla onnella ja sahattua akku sen verran tyhjäksi, ettei niillä kierroksilla ja tuolla käyntiin lähdöllä olisi ollut mitään järkeä kihnuttaa. Pumppasin ensin siirto pumpulla käsipelissä niin, että suodattimen ilmausruuvista lensi ainetta. Sitten koitin pumpusta pelkkää kolmosen putkea avaamalla ilmaten ja käynnistys yritys, ei lähtenyt. Akku laturiin tunniksi, netin selausta apuja etsien. Avasin suodattimen ja pumpun välisen putken ja uusi pumppaus käsipumpulla. Sitten pumpusta suuttimien putket yksi kerrallaan ja starttia niin, että alkoi pärskyä. 1 pytyn liitoksesta sai odotella tovin aikaa, kun taas kolmosen ampui heti. Sitten putket kiinni ja kiihkeää sahausta, vähän avitin pilotilla ja lähti käymään. Annoin käydä korotettua (1800rpm?) Ja läksin ajamaan tonttia ympäri

Pihassa olevan montun pohjalla koko paska sammui, eikä meinannut lähteä käymään.

hetki odottelua ja lopulta käynnistyi. Annoin koneelle kierroksia ja ensi kertaa sain tulemaan vähän mustaakin putkesta, eli joku siellä pumpussa on tukossa ollut ja vieläkin (ihme?

). Pidin käynnissä pihamaalla pari tuntia kierroksia vaihdellen välillä siinä muuta puuhastellessa. Siirtäessä sammui uudestaan. Taas hetki odottelua ja käynnistyi. Annoin käydä taas jonkun aikaa ja sammutin mitatakseni akun jännitteen sammutettuna. Koitin käymään ja lähti niinkuin kuuluukin. Huomenna näkee miten lähtee kylmänä... On tossa tota pilottia, mutta sain ennen suotimen vaihtoa käymään ilmankin
