0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Uusilla öljyillä laatikko on kunnossa ollessaan parhaimmillaan heti eikä vasta tuhansien kilsojen päästä. Sopeutuskaan ei kestä tuhansia kilometrejä jos sen teetättää. Sopeutusta ei muutenkaan kannata teetättää ellei ole laatikkoremppaa tehty ja laatikko toimii. Se kun ei ole ihmelääke kuluneeseen laatikkoon. Itseasiassa sillä ei ole juurikaan tekemistä käyttöominaisuuksien vaan vaihtotapahtuman kanssa. Se ei ole niin hienoa oppimista kuin monesti luullaan
Itsellä oli -14 mallin D4 awd ja Haldexin pumppu meni jo 150 tkm kohdalla. Meni jatkettuna takuuna, kun on tyyppivika. Jännä, kun noita pumppuja on vaihdettu maailman sivu, mutta eivät saa kestämään.
Sen jälkeen ei ole ongelmaa ollut vaan laatikko on pelannut moitteetta jo reilun 100tkmEikös se ole jo öljynvaihdon paikka laatikkoon?