Varmaan vain markkinamiesten riemuksi.
Ei myöskään tartte kertoa, mitä kohtaa ette ymmärtänyt, rautalanka loppu...
Älä nyt enää käännä kirjoituksia - markkinamiesten riemuksi ei tehdä mitään, vaan asiakkaiden mieltymyksiä täyttääkseen. Jälkimmäiseen voi tuumata ettei kannata vaivata päätään, jos uudet mallit, etuveto ja downsizing ahdistaa - vaihtoautohalleja läpijuoksemalla siitä selviää

Divi ja muut - toi 80-luvun laitos on kaukana tästäpäivästä. Kummallista mutta kyllä: tämänpäivän 1,4l tsi hakkaa kasari kuutiosentejä yli 2 l edestä. kaikilla mittaustavoilla, teho, paino, kulutus, vääntö, vääntöalueen laajuus jne. Ei tarvitse kovin korkeaa matikkaa että 2l nykykone vastaaa xx litraista vanhaa. Jos esimerkkinä käytetään ysäri SS:n 7,4 l V8:a teho 230-240hp, vääntöä oli, muttei mahdottomasti. Jos kone olisi ollut yhtä fiksu kuin 1.4tsi:n 122 hp versio siinä olisi ollut n. 650 hevosvoimaa, vääntö/kulutuslukuja en viitsi kaivaa. Kyllä isolohkosta saatiin tuo 650 hp:kin ulos, mutta kovin taloudellinen ja miellyttävä laite ei enää ollut..
Takaisin siihen itse asiaan: Häiritsevä yhdennäköisyys passattiin.. Miltä vuodelta toi You(?) on.