Tuli tossa muuten mieleen, kun auto oli pukkejen päällä ja otin sen sisenmäisen kumin pannat auki että nään mikä siellä on tilanne.
Niin rasvat oli odotettavasti teillä tietämättömillä. Eikä sekään ollut mitenkään yllätys, mutta kun se akseli on aika varmasti hetki sitten vaihdettu.
Oli volvon tarra kiinni ja rätillä kun pyyhkäisi paljastui musta maali, ilman vähäisintäkään ruostetta.
Eli aika varmasti vaihdettu lähi aikoina

ja mitään muuta selitystä en keksi, kun se suojakumi oli huonosti kiinni.
Liikku käsin, ja rasvat oli lähteny kävelemään.

Auto on ollu mulla kaksi vuotta.
Käytin autoa pukeilla ilman pyöriä hetken, ja akseli naksu ja liikkui niin että sen erotti aika helposti.
Mukava kun joku on joskus vaihtanut oikein volvon akselin, niin oli sitte laittanu sen sisemmän kumin muovi siteillä kiinni

tai se pienempi panta oli muovinen.
No eipä totakaan tajunnu, muiden jäljiltä