Eilen laitoin GL4+ luokituksen 75w80 vaihteistoöljyt laatikkoon (1,75litraa) ja tänää tuli nostettua tekniikka keulille

aluksi hopun kanssa koitin suorassa nostaa paikoillee, jonka jälkeen kone takas maahan ja kötöstelin ketjujen pituudet silleen, että jo nostaessa suunnilleen samassa asennossa ku paikoillaan olis. Aika monta kertaa sai käyä tunkilla laskeen ja nostaan laatikon päästä että sai tekniikan tarpeeksi pitkälle, sekä pultin reiät sattuun kohillee, apuna käytin vielä kuormaliinaa räikällä jolla sain muutettua paketin kulmaa helposti. Ja tosiaa ensin oli kannakkeet lohkossa kiinni, mutta lopulta totesin helpommaksi kun laitto ensin konehuoneeseen paikoilleen ja sitten namutteli pulttien reiät kohillee. Laatikko, Dp, turbo ja imusarja oli paikoillaan operaatiossa.

Kokeilin ohjaustehostinta paikoillee kuskinpuolelle ylös b200e kiinnikkeellä ja nätisti passas.

Seuraavaksi ois taas viikon työrupiama palkkamontussa eessä jonka jälkee keppitelineen ja laatikon kannakkeen kimppuun! Samalla näkee passaako se kardaani suoraan vai ei, aika paljon ristiriitaisia kokemuksia ympäri foorumia

Mutta nyt näin työviikolla voinki jo vähä arvuutella vastauksia tyhmiin kysymyksiin

elikkä mikä on kuvassa näkyvä pömpeli, joka tuli mukana kun hain tekniikan. Onko tarpeellinen ja jos on niin mihi väliin laitetaan?

Entä mikä tämä imusarjan alla oleva vekotin on? Toine letku menee imusarjaan ja toisen paikkaa en tiiä, menee keulalle päin
