nyt ei oo tullu hirveesti tehtyä kun pitäny välillä ajaakkin.
pakopesää ei oo vieläkään löytynyt

Meni toi vannetilaus briteistä vituiksi, mutta siitä lisää myöhemmin.
Tammikuun aikana pääasiassa perushuoltoa ja Tuli vaihettua L-nokan tilalle A-nokka kun sellanen sattu tuosta toisesta 360 löytymään. Ei tullu kuvia otettua.
Nyt vähän yrittänyt saada perää jäykemmäksi ettei renkaat jatkuvasti hankais joka paikkaan.
tuli haettua toiset lehdet, tarkotuksena laittaa noitten nykysten alle

jotta noi toiset lehet saa pysymään paikallaan niin pitää tuo kohdistustappi poistaa ja sen tilalle porata 10mm reikä läpipulttia varten

ton tapin pitäis lähtee pyörittelemällä, autossa olleista jousista lähti, mutta varaosajoussa oli ruostunut jumiin jonka takia jouduin leikkaamaan pois.

On muuten aika kovaa rautaa porata noi jouset, perusterillä ei tullut mitään ja cobolt terät kesti just yhen jousen poraamisen ja joutu ostaa uutta terää. Otti senverran päähän noita poratessa niin ei siitä kuvia, mutta tässä leikattuna, porattuna ja maalattuna.

sitten piti vielä madalluspalaan porata reikä pultille.

tosta näkee nyt miten toi uus keskitystappi toimii, madalluspalan sisällä mutteri johon toi kiristyy

Toista lehteä irrottaessa lähti pusla pyörimään pultin mukana, joudun leikaamaan ton puslan rikki jotta sain jousen irti autosta

sain yhestä noista katkaistuista päädyistä puslan kunnossa irti, mutta itellä ei ole tarpeeksi isoa ruuvipenkkiä laittaa tota paikalleen, jotenka en tänään saanut toista puolta kasaan.

kuparitahnaa jousien väliin jotta eivät narisisi toisiinsa. virallisesti tässä pitäis käyttää jotain lahtijousiteippiä, mutta toimii tälleinkin.

toinen puoli kasassa, kuvassa pultit ei ole kireellä jonka takia alempi jousi ei kunnolla paikallaan. "pakko" oli noi jousetkin maaalata.

tuli siirettuä iskarin kiinnike madalluspalikan päälle, koska madalluspalikat tuovat ton kiinnikeen alemmas ja hankaa 13" vanteiden sisäraunaa, ensi kesänä myös suunnitelmissä madaltaa lisää jonka takia tulisi vaan ulommas. samalla sai käsijarruvaijerin menemään jousien päältä.

jotta ton iskarin kiinnkeen sai siirrettyä piti tehä jousien alle toinen kiinnike, tehty yksinkertasesti toisista levyistä leikkaamalla iskarin kiinnitysosa irti

ei muuta tälläkertaa.