kakspilari nosturilla 2h, eli ei paha? eniten aikaa meni ettiessä työkalut ja irrottaessa vänkärinpuoleltakuskinpuolen sisempi hela? eli eka otin kallistuksenvakaajan irti pulteistaan, nakkasin molemmille nurkille vaihteistonosturit alle ja irrotin iskarit ja jousien alapäät, laskin tukivarsia alemmas ja päästin tukivarsien sisempien helojen pultit pois, sit väänsin sopivasti tukivarsia ja kuskinpuolelta ammuin pulttipyssyllä vanhan helan pois sen jälkeen kun olin vakaajan nakellu lattialle? vänkärinpuolen helaa varten irrotin abs
:n johot tukivarresta ja jarruputket telineistään(en aukaissut mistään välistä) ja sen jälkeen levittelin sorkkaraudalla avoimeksi ja tökkäsin takaapäin väliin räikän 19mm hylsyllä ja nypläsin auki(tämä onnistuu aika hyvin kääntelemällä vänkärin tukivartta

)? uudet tilalle ja vastakkaisessa järjestyksessä? koittakkaa merkitä pultit jotenkin niin ei mene liian persiilleen taka-auraukset? ja mulla menee nousuviikolla kulmiensäätöön joka tapauksessa?? jospa tästä apua??