Mä kokeilin inserttejä mutta tärinät vain paheni. Taidan seuraavaksi kokeilla vaihtaa puslat apurunkoon. Onkos sulla mulugren vanhat alipaine kumityynyt tallessa? Mietin vain että onkohan niitten korkeudessa paljon eroa? Huomasin että mulla on siihen ahtimen viereen laitettu etummainen kumityyny 
Ne insertit napakoittaa alustaa mutta värinöitä ne vain pahentaa. Esim. Skandix kirjoittaa näin:
"Not recommended for Diesel engines because of the vibration transfer. A slight loss of comfort is possible even at petrol engines."
Minä ikävä kyllä pöljyyttäni heitin vanhat tyynyt roskiin. Ne olivat todennäköisesti aivan kunnossa vielä

Vaimo ahdistelee tuon tuosta kun kerään rojua nurkkiin niin tämmöistä se sitten on..
Edit: Ties vaikka apurungon puslilla olisi jotain tekemistä mystisten tutinoitten kanssakin. Noita puslia kun ei kovin moni oo vaihtanu kun tutinoita huonolla menestyksellä ovat jahdanneet. Ilmeisesti nuo puslat ovat kovin pehmeitä koska Volvolle on luonnollisesti ollut tärkeää saada premium auton äänimaailma kuntoon