Auto kävi siis kolarikorjauksessa, oikea etuovi vaihdettiin ja takaovi + helma maalattiin. Sävyeroja en ole huomannut vaikka eri valoissa ja kulmissa olenkin yrittänyt tuijotella, eli homma pulkassa siltä osin. Ainoa miinus että omasta mielestä tuon korjauksen jälkeen apparin puolen peilikolmion muovi on alkanut hieman sirisemään, ei huomaa kuin karkealla asfaltilla mutta kuitenkin. Taidan tosin vaan vilkaista itse kunhan kelit hieman lämpenee.
Tsekkasin myös että autoon on koodattu 3 avainta ja minä sain 2, sekä oikean ajovalon pesuri ei toimi. Nämä ovat omasta mielestä selkeitä takuun alaisia asioita joten pitää joku päivä pirauttaa Biliaan, ehkä saisin samalla varattua määräaikaishuollon ja nuo voimansiirron öljynvaihdot vihdoinkin jos hinta on siedettävä. Toki oman ajon (n.2tkm) aikana seuraavan huollon ilmoitus on vaihtunut 5tkm:sta yli 8:aan, ehkä tätä ei tarvitsekaan huoltaa

Ja eihän sitä näköjään edelleenkään osaa pitää käsiään täysin irti näistä käyttöautoistakaan vaikka kuinka yritin itselleni tuota vakuuttaa. D2 coilit olis kiinnostaneet mutta valmistajankin sivuilla lukee että ainoastaan fwd jos ei awd erikseen mainittu. Ehkä loppujen lopuksi parempi näin... Valmistauduin kuitenkin kesäkauteen laittamalla H&R:n jousisetin tilaukseen ja mietiskelen vielä josko ottais Bilsteinin B8 tolpat siihen kylkiäisiksi kun noita metrejä tällä yksilöllä kuitenkin on takana. Mun makuun tämä kombo vois toimia myös arkiajossa.
Fillarit kävin myös hakemassa, tällä kertaa löytyi EtaBetan Venti R malli kiiltävän mustana. Koko on 8,5x20 et45 225/35 kumeilla ja mukana tuli mustat pultit sekä taakse 5mm spacerit. Vanteista on helppoa arvata suunniteltua värimaailmaa, Polestar kuuskymppisiä myötäillen olisi ajatuksena mut katsotaan mitä saadaan aikaiseksi.