Eipä kaikkea voi huomata. Jos ei muuten niin kai keskiviikkona ilmaannut ABC:n pihaan?
Vertailun vuoksi varasin lauantaille penkkiajan samaan paikkaan jossa kävin ottamassa katsastukseen lapun.
Tähän mennessä ajoa on tullut noin 1600km josta suurin osa työmatkaa ja hyvin on pelannut. Harvempaan perään siirtyessä ajatuksissa ois laittaa 245:een aikomani Truetrac. 245:een puolestaan sais riittää räikkälukko kunhan aika koittaa. Lämppärinkennon kanssa iski laiskotus ja heitin paikka-ainetta järjestelmään. Jäähdytysnesteen haju ja lasien huurrettuminen hävisivät melkein heti. Ajamista lukuunottamatta tekemiset olleet vähissä tällä viikolla, jos vielä sais vaikka ylävinotuet tehtyä tjsp.
Jos laskelmat ei ole ihan päin honkia, niin saattaminen nykytilaan tekniikan, penkityksien ja katsastuksen osalta on maksanut luokkaa 3300-3400e. Sisältäen aihion. Sitä se teettää kun koettaa haalia sieltä mistä saa ja käyttää ennestään olevia osia. Iso osa tekniikan ja alustan osista on samasta purkuautosta josta koko koneen piti alkujaan tulla. Eikä kaikkea ole tarvinnut hankkia kertarysäyksellä.
JiiV70, eihän tässä ole mitään erikoisosia edes
