Autoracing  KL-varaosat

XC60 MY18->

  • 333 Vastauksia
  • 41438 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hessu80

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1215
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #330 : 14.03.2019, 14:23:15 »
Vanhalla mitattuna näky Auto-Datassa  XC60 D5 AWD 147-158 g/km
Todellakin kevythybridistä puhutaan :D
Minkä takia Volvo laittaisi kalliita sähkömoottoreita ja akkuja autoon, jos niistä ei ole mitään hyötyä? Vai onko tämä nyt vaan sen lupauksen täyttämistä, että vuoden 2019 jälkeen kaikissa uusissa malleissa on sähkömoottori?
V90 D3 AWD Business Inscription aut -18, V40 D2 business aut -16

Poissa völvöxc60

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4117
  • www.vrcf.fi
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #331 : 14.03.2019, 14:50:09 »
Minkä takia Volvo laittaisi kalliita sähkömoottoreita ja akkuja autoon, jos niistä ei ole mitään hyötyä? Vai onko tämä nyt vaan sen lupauksen täyttämistä, että vuoden 2019 jälkeen kaikissa uusissa malleissa on sähkömoottori?
Halvemmalla pääsisi kun heittäisi peräloosin Makitan 12V vääntimen tehoakulla :D
Eilen illalla olisi ollut VIP-kutsutilaisuus uuden Range Roveri Evoquen esittelyyn. En jaksanut ilmoittautua sinne, kun katsoin heidän uuden Evoq hybridin päästöjä. Uudella mittaustapaa tämän uuden hybridin päästöt oli tuolla D150 Hybrid AWD Aut tasan 180g/100km. Vanhalla tapaa mitattuna tuo vanha malli D150 AWD Aut oli 134g/100km.
Missä tässäkin mentiin metsään ::)
XC40 D3 R-Design autom.

Poissa hessu80

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1215
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #332 : 14.03.2019, 16:50:16 »
Halvemmalla pääsisi kun heittäisi peräloosin Makitan 12V vääntimen tehoakulla :D
Eilen illalla olisi ollut VIP-kutsutilaisuus uuden Range Roveri Evoquen esittelyyn. En jaksanut ilmoittautua sinne, kun katsoin heidän uuden Evoq hybridin päästöjä. Uudella mittaustapaa tämän uuden hybridin päästöt oli tuolla D150 Hybrid AWD Aut tasan 180g/100km. Vanhalla tapaa mitattuna tuo vanha malli D150 AWD Aut oli 134g/100km.
Missä tässäkin mentiin metsään ::)
Kaipa tuo mittaussyklin muuttuminen vaikuttaa tuon verran ja hybdiri on höpön pöpöä. Minun V90:n kauppakirjassa viime huhtikuulta lukee CO2 128 g/km ja nyt uuden vastaavan on 175 g/km.
V90 D3 AWD Business Inscription aut -18, V40 D2 business aut -16

Poissa TOK

  • Hallitus - Rahastonhoitaja Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5868
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: XC60 MY18->
« Vastaus #333 : 14.03.2019, 19:17:09 »
Kaipa tuo mittaussyklin muuttuminen vaikuttaa tuon verran ja hybdiri on höpön pöpöä.

Ei se mietohybridi oikein voi suuria säästää kun se ei liiku minkään muun voimalla kuin tankkaamisen. Lähinnä valoihin/risteyksiin hidastamisen saa takaisin eli kaupunkikulutus muuttuu lähemmäs maantiekulutusta.

Pluginilla vähän eri asia kun saattaa ajella työmatkat käyttämättä löpöä lainkaan.
745 B230F -89, 765 B280 -85, 765 B28E -85, XC90 T8 -17
Talvimiitti Toijala 23.2.

 

Carcom Oy  Ateho